loading...
بزرگترین مرجع دانلود ایرانیان
محمدامین بازدید : 236 جمعه 27 شهریور 1394 نظرات (0)

دانلود بازی باب اسفنجی SpongeBob Moves In! v4.32.01 مخصوص اندروید

نسخه مود شده Mod Money به همراه دیتا با لینک مستقیم و رایگان

دانلود بازی باب اسفنجی SpongeBob Moves In! v4.32.01

در بازی اندرویدی SpongeBob Moves In وارد شهر رویایی خود در زیر آب می شوید. در این بازی باید با ساخت ساختمان، رستوران و مکان های تفریحی شهر خود را رونق دهید و آیتم های بیشتری باز کنید. با گذشت مراحل و جمع آوری پول بیشتر می توانید شخصیت های بیشتری را بخرید و شهر خود را بزرگ تر کنید.

جدیدترین بازی های اندروید با کیفیت HD

ویژگی های بازی:
– نسخه نامحدود و MOD شده
– بهینه شده برای شبکیه چشم
– سبک استراتژیکی و چالش برانگیز
– گرافیک بسیار بالا و گیم پلی بسیار زیبا
– بهینه شده برای گوشی و تبلت های اندروید
– مدیریت آسان و ساخت و ساز شهر رویایی خود
– صداگذاری جذاب برگرفته از نسخه اورجینال انیمیشن
– حضور شخصیت های محبوب باب اسفنجی نظیر پاتریک
– امکان کسب درآمد از طریق کار کردن در رستوران آقای خرچنگ
و …

 

محمدامین بازدید : 108 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Snailboy An Epic Adventure v1.1.2 برای اندروید

 

دانلود بازی Snailboy An Epic Adventure برای اندروید

 

Snailboy An Epic Adventure v1.1.2 در دسته ی بازی های ماجراجویی منتشر شده است و دارای یک فضای شاد و فانتزی میباشد . در این بازی همانطور که از اسم آن معلوم است ، یک کاراکتر اصلی و مرکزی به نام پسر حلزونی وجود دارد که میتوانید از ویژگی های او استفاده کنید و از مراحل مختلف عبور کنید . شما در این بازی  باید با پریدن ، جاخالی دادن ، لیز خوردن و مبارزه با دشمنان زیادی که در سر راه دارید ، آیتم ها را جمع آوری کنید و به هدف خود برسید .

 

اما هدف شما در این بازی چیست ؛ هدف شما این است که به این پسر حلزونی کمک کنید تا پوسته ی صدفی خود را که توسط دشمنان شرور دزدیده شده است ، دوباره بدست بیاورد و بتواند زندگی عادی خود را ادامه دهد . اما در این راه ، شما کار سختی در پیش خواهید داشت و مطمئنا باید چندین ساعت زمان خود را به عبور از مراحل اختصاص دهید تا موفق شوید . شما میتوانید بازی پسر حلزونی Snailboy An Epic Adventure را برای اندروید ، از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

دانلود بازی Snailboy An Epic Adventure v1.1.2 برای اندروید

 

دانلود بازی Snailboy An Epic Adventure v1.1.2 برای اندروید

 

 

محمدامین بازدید : 141 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
دانلود Sunway holoo 2.0.01   نرم افزار حسابداری هلو برای اندروید

 

دانلود Sunway holoo برای اندروید

برنامه حسابداری پیشرفته هلو  گوشی اندروید

 

Sunway holoo 2.0.01 یک نرم افزار بسیار کاربردی حسابداری برای سیستم عامل اندروید است. حتما شما اسم نرم افزار هلو به گوشتان خرده است. نرم افزار کامل و جامع برای محاسبات پیش پا افتاده و کلان حسابداری است و در بیشتر شرکت ها از این نرم افزار برای محاسبات هزینه ها، درآمد ها و مشاهده گزارشات متنوع استفاده میشود. حالا ما برای شما نسخه موبایلی این برنامه را با نام Sunway holoo آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید.

شما به وسیله این نرم افزار میتوانید چک های پرداختنی, درآمد ها, هزینه ها و غیره را مدیریت کنید. همچنین یکی از قابلیت های این نرم افزار این است که به شما سر رسید چک ها را به صورت notification یادآوری میکند. از دیگر ویژگی های این نسخه Sunway holoo میتوان به ثبت چکهای دریافتنی, ثبت موجودی ابتدای هر بانک, امکان انتقال وجه بین حساب ها, خروجی گرفتن اطلاعات به صورت فایل اکسل, تکمیل کیبرد نرم افزار, راهنمای گام به گام نرم افزار . غیره اشاره کرد. پس اگر دوست دارید یک ریموت کنترل داشته باشید هم اکنون میتوانید نرم افزار Sunway holoo را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

محمدامین بازدید : 123 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 1.3.1 Premium برای اندروید

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 اندروید

 

Angry Birds Star Wars 2 1.3.1 نسخه جدید بازی انگری بردز استار وارز برای اندروید است که به عنوان دنباله ای برای مجموعه بازی Angry Birds می باشد. در بازی Angry Birds Star Wars 2 همانند نسخه اول این بازی شما با پرندگان خشمگین وارد دنیا جنگ ستارگان می شوید و از سلاح های گوناگون برای نابودی دشمنان خوکی خود استفاده می کنید.اما زیبایی های این نسخه به همین جا تمام نمی شود بلکه در آن مراحلی وجود دارد که بازیکنان در نقش خوک ها ظاهر می شوند.

در بازی Angry Birds Star Wars 2 شما مانند فیلم جنگ ستارگان بازی خواهید کرد به صورتی که در این بازی پرندگان با شکل و شمایل جدیدی ظاهر میشوند و با پوشیدن عبایی مشکی و یا در رنگهایی دیگر با سلاحهای جدیدی درون بازی که تا به حال در سری های قبلی این بازی ندیده اید شاهد خواهیم بود. در بازی Angry Birds Star Wars 2 شما با تفنگ های لیزری عجیب و غریب امپراتوریهای ساخته شده توسط خوک های بد بازی را نابود می سازید که این نابودی با انفجاری مهیب همراه است که بازی زیبایی را برای شما به نمایش میزارد. شما هم اکنون می توانید بازی Angry Birds Star Wars 2 برای اندروید را از سایت یاس دانلود دریاف نمایید.

 

محمدامین بازدید : 202 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)
دانلود گلچین بهترین بازی ها و نرم افزارهای برتر اندروید ژانویه 2014

امروز ما برای تمامی شما کاربران محترم سایت گلچین کاملی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارها و بازی های برتر اندروید را در اختیارتان قرار داده ایم، این مجموعه شامل بهترین بازی های اچ دی و بهترین نرم افزارهای کاربردی دسامبر ۲۰۱۳ و ژانویه ۲۰۱۴ می باشد، شما می توانید در ادامه مطلب لیست تک تک بازی ها و نرم افزارها را به همراه تصاویر و توضیحات کامل در ادامه مطلب مشاهده بفرمایید، امیدواریم که از دانلود این پکیج لذت ببرید

محمدامین بازدید : 120 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

Need For Speed Hot Pursuit یکی از محبوب ترین نسخه های نیاز برای سرعت است که توانسته تا حدودی زخم هایی را که ویرایش های بعد از Most Wanted بر پیکره این سری از بازی ها ایجاد کرده بود بهبودی بخشد .
در این سری شما هم نقش پلیس را ایفا خواهید کرد و هم مسابقه دهنده . یک پارادوکس زیبا طعم هیجانات نقش های مختلف را بر زبان تان خواهد نشاند . از جمله ویژگی های این مسابقات و تعقیب ها که در جاده هایی به نظر بی انتها رخ می دهد گذر زمان و برگذاری آنها در ساعات مختلف شبانه روز می باشد . اگر نسخه کامپیوتری یا کنسول ها را تجربه کرده اید ، نسخه اندروید این بازی زیبا را نیز از دست ندهید .

توجه داشته باشید این ورژن تنها بر روی گوشی های دارای پردازنده ARMv6 و رزولوشن hgva قابل نصب و اجرا خواهد بود .

 

 

محمدامین بازدید : 141 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

 

بدون شک Grand Theft Auto: Vice City یکی از ماندگارترین بازی های کامپیوتری می باشد که تا کنون ساخته شده است . در این بازی که به GTA 4 نیز شهرت دارد شما نقش یک مزدور را ایفا می کنید که در قبال دریافت پول به ماموریت هایی که برای او تعیین شده است می رود . یکی از ویژگی هایی که باعث گردید جی تی ای به محبوبیت بالایی دست پیدا کند قابلیت گشت و گذار آزادانه در محیط شهر با قابلیت انجام کارهای مختلف نظیر سوار شدن بر ماشین و موتور و … و در کنار مراحلی که به صورت ماموریت گنجانده شده بود . این بازی پس از موفقیت های فراوان در کنسول های مختلف و البته کامپیوتر ، اکنون آماده شده است تا کاربران اندروید را نیز برای مدت زیادی به خود مشغول کند . اگر شما نیز در گذشته از انجام این بازی لذت برده اید حتما هم اکنون می تواند یک حس نوستالژیک برایتان داشته باشد و اگر تا کنون موفق به انجامش نشده اید ، حتما پیشنهاد می کنیم آن را تجربه کنید .

این ویرایش نیز همانند Grand Theft Auto III که پیشتر در اندرویدها قرار گرفته بود به صورت کامل بوده و تنها تغییرات انجام شده بر روی آن به منظور سازگاری با با اندروید می باشد .

محمدامین بازدید : 111 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

پیش نیاز : اندروید ۲٫۳ و بالاتر

اگر در ردیف ماشین باز ها قرار دارید حتما با نام نامی Need for Speed آن هم از نوع Most Wanted آشنا خواهید بود !
تحت تعقیب نام پرطرفدار ترین نسخه از سری بازی های نیاز برای سرعت می باشد که پس از کسب موفقیت های فراوان در دنیای پی سی و کنسول های مخلتف ، اکنون پای خود را بر اندروید گذاشته است . در این بازی می بایست از دست پلیس هایی که مدام قصد دستگیر کردن شما را دارند گریخته و تمامی مسابقات پیش رویتان را با موفقیت پشت سر بگذارید .

محمدامین بازدید : 146 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

باز هم برای اولین بار در اندرویدها

روش برطرف کردن مشکل خطای لایسنس بر روی بعضی از مدل ها اضافه شد !

پیش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

آْسفالت چند سالی است که به عنوان برترین بازی ماشین سواری گوشی های موبایل یکه تازی می کند . از نسخه های جاوا و سیمبین نه چندان گرافیک بالا تا آی او اس و اندروید خارق العاده .
Asphalt 7: Heat بی شک گل سرسبد آسفالت ها می باشد که هم اکنون برای اندروید ارایه شده است . در این ورژن شما از میان ۶۰ اتومبیل برتر خودرو سازی های مشهور سراسر جهان نظیر فراری ، لامبورگینی ، آستون و مارتین اتومبیل های خود را انتخاب کرده و به مسابقات سراسر هیجان قدم بگذارید .
مسابقات در ۱۵ شهر متلف پهنه ی خاکی نظیر هاوایی ، پاریس ، لندن ، میامی و ریو برگزار خواهد گردید . ۱۵ لیگ مختلف با بیش از ۱۵۰ مسابقه در ۶ حالت متفاوت انتظار شما را می کشند .
اگر هوای سرعت و البته گرما کرده اید ، این نسخه از آسفالت را از دست ندهید .

محمدامین بازدید : 117 دوشنبه 21 اسفند 1391 نظرات (0)

 

مشکل هنگ کردن برطرف شد ( نسخه ۱٫۳ )

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر
به Liberty City جایی که همه چیز از آنجا شروع شد ، خوش آمدید‌ !

 

Grand Theft Auto نامی آشنا برای تمامی گیمر هاست ؛‌چه آنانکه از کنسول هایی نظیر Play Station  استفاده می کرده و می کنند چه آنهایی که با کامپیوتر از این سرری از بازی لذت می برند . حال وقت آن رسیده است که یکی از پرطرفدار ترین ورژن های این بازی که نسخه III می باشد را بر روی دستگاه آندرویدی خود تجربه کنید . در این بازی شما می توانید هر کاری بکنید ! سوار اتومبیل شوید ، در خیابان ها قدم بزنید ، به ماموریت رفته و کسب درآمد کنید ، خانه بخرید و … . حتی اگر این بازی را بارها و بارها در کنسول یا کامپیوتر خود بازی کردیده اید لذت انجام آن را هنگامی که با انگشتان دستتان لمس می کند از دست ندهید !

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 458
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 23
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 95
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 169
  • بازدید ماه : 169
  • بازدید سال : 17,729
  • بازدید کلی : 164,641