loading...
بزرگترین مرجع دانلود ایرانیان
محمدامین بازدید : 162 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ساخت فلش مموری بوتیبل (برای نصب ویندوز)

Rufus 1.3

 

 

 

 

دوست دارید یک فلش مموری بوتیبل داشته باشید تا ویندوز را از روی آن نصب کنید؟ در این صورت به 3 چیز احتیاج دارید:

- یک فلش مموری خالی با ظرفیت حداقل 4 گیگ

- یک CD یا DVD (یا فایل ISO) به صورت بوتیبل نصب ویندوز (XP, 7, 8)

- یک نرم افزار برای انتقال اطلاعات نصب ویندوز به فلش مموری

 

این روزها حتی از سوپرمارکت های بزرگ هم میتوان فلش مموری را تهیه کرد. همچنین نسخه های مختلف ویندوز را به صورت فایل ISO بوتیبل میتوانید از سرزمین دانلود دریافت کنید. تنها چیزی که باقی میماند یک نرم افزار برای ساخت فلش مموری بوتیبل است. که آن را هم در این مطلب به شما معرفی میکنیم.

 

نرم افزار Rufus قادر است اطلاعات بوت سیستم و نصب ویندوز را از روی CD,DVD و یا فایل ISO خوانده و به فلش مموری منتقل کند تا در نهایت یک فلش مموری بوتیبل با قابلیت نصب ویندوز داشته باشید.



 

 
 
محمدامین بازدید : 169 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار جستجو و دانلود ویدیو کلیپ های جدید از اینترنت

Ashampoo ClipFinder HD 2.3

 

 

 

 

روزانه هزاران فیلم و کلیپ جدید در شبکه های مجازی و سایت های اشتراک گذاری قرار میگیرند. این کلیپ ها در موضوعات مختلفی هستند. مثل کلیپ های طنز و سرگرمی، موزیک ویدیو، فیلم های آموزشی، دوربین مخفی، کلیپ های مستند، ورزشی، و ...

 

سایت های بسیار زیادی برای اشتراک گذاری فیلم وجود دارند که با مراجعه به آنها میتوانید جدیدترین کلیپ های روز را مشاهده کنید. از معروف ترین سایت های اشتراک گذاری فیلم میتوان به این سایت ها اشاره کرد:

 

YouTube, NetFlix, Yahoo Screen, Vimeo, DailyMotion, Hulu, Vube, LiveLeak, Twitch

 

اما هیچ کدام از این سایت ها امکان دانلود کلیپ ها را ندارند. ضمن اینکه اگر دنبال کلیپ خاصی میگردید باید زمان زیادی برای مراجعه به هرکدام از این سایت ها و جستجوی کلیپ مورد نظر خود صرف کنید.

 

اما در این مطلب خبر خوبی برای شما داریم. میخواهیم نرم افزاری را به شما معرفی کنیم که میتواند به صورت همزمان صدها سایت اشتراک گذاری فیلم را در اختیار کاربر قرار دهد.

 

نرم افزار Ashampoo ClipFinder HD قادر است تمام سایت های اشتراک گذاری فیلم را به دنبال کلیپ مورد نظر شما جستجو کرده و سپس امکان دانلود آن با کیفیت بالا (HD) را به شما میدهد. چه چیزی از این بهتر؟



محمدامین بازدید : 140 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

نرم افزار تشخیص و کپی برداری متن از صفحات اسکن شده

GT Text 1.4

 

 

 

 

توجه: این نرم افزار فقط برای متون انگلیسی بوده و قادر به تشخیص متن های فارسی نیست.

 

اگر شما یک تصویر اسکن شده از یک صفحه متنی داشته باشید و بخواهید متن آن را کپی بگیرید (به طوری که قابل ویرایش باشد) چه میکنید؟ این تصویر ممکن است فقط یک صفحه باشد (مثل اسکن یک نامه اداری) و یا صدها صفحه (مثل یک کتاب). شاید در مورد یک یا دو صفحه، تایپ مجدد آن چندان دشوار نباشد. ولی وقتی صحبت از صدها صفحه باشد قطعا تایپ دوباره آن بسیار سخت و زمان گیر است.

 

در این مواقع نرم افزارهای تشخیص متن در عکس (OCR مخفف Optical Character Recognition) مورد استفاده قرار میگیرد. این نرم افزارها میتوانند متن را در عکس اسکن شده تشخیص داده و آن را به صورت یک متن قابل ویرایش استخراج میکنند.

 

نرم افزار GT Text یکی از این نرم افزارهای تشخیص متن در عکس است. که رایگان بوده و با توجه به حجم خود امکانات قابل قبولی دارد.

محمدامین بازدید : 92 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود نرم افزار ضبط فیلم های آنلاین

Apowersoft Streaming Video Recorder 4.6

 

 

 

 

با توجه به فراگیر شدن اینترنت و دسترسی بسیاری از کاربران به اینترنت با سرعت بالا، سیستماشتراک گذاری و نمایش فیلم ها به صورت آنلاین در بسیاری از سایت ها متداول شده است. از جمله معروف ترین سایت های اشتراک گذاری و نمایش آنلاین ویدیو میتوان به فیس بوک و یوتیوب اشاره کرد.

 

سایت های اشتراک گذاری فیلم معمولا اجازه دانلود فیلم ها را به کاربر نمیدهند. یعنی اصلا لینکی برای دانلود فیلم در این سایت ها وجود ندارد.

 

اگر سرعت اینترنت شما پایین است و نمیتوانید فیلم های آنلاین را مشاهده کنید، و یا اگر دوست دارید یک نسخه از کلیپ های مورد علاقه تان را روی کامپیوتر خود داشته باشید و بعدا به صورت آفلاین (بدون نیاز به اینترنت) مشاهده کنید، چاره ای ندارید جز اینکه از یک نرم افزار کمکی استفاده کنید.

 

نرم افزار Apowersoft Streaming Video Recorder مخصوص همین کار طراحی شده است و میتواند فیلم هایی که در سایت های اشتراک گذاری به صورت آنلاین پخش میشوند را ضبط و روی کامپیوتر شما ذخیره کند. یا در واقع فیلم های آنلاین را دانلود کند.



محمدامین بازدید : 157 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

 

دانلود بازی Dusty Revenge Co Op Edition برای PC

 

دانلود بازی Dusty Revenge Co-Op Edition برای کامپیوتر

 | نسخه ۳DM |

 

Dusty Revenge Co-Op Edition یک بازی جدید در سبک اکشن است که در سال ۲۰۱۴ توسط استودیو بازیسازی PD Design Studio ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر در شبکه Steam عرضه شده است . ایندفعه هم با یک بازی زیبا بنام Dusty Revenge Co-Op Edition در خدمت شما هستیم که امیدواریم از آن لذت ببرید. شما در این بازی در نقش یک خرگوش مبارز بنام Dusty قرار دارید و باید رو به روی دشمنانتان قرار بگیرید و آن ها را نابود کنید.

در این راه شما دوستانی هم دارید که به شما کمک خواهند کرد. شما در طول مسیر بازی دوئل های زیادی را با دشمنان بسیار بی رحمی میگذارید. شما برای مبارزات باید سلاح های مختلفی را بدست بیاورید. این بازی دارای گیم پلی مبارزه ای بسیار جذابی است و شما مینوانید این بازی را با دوستانان بازی کنید. بازی دارای گرافیک کارتونی بسیار عالی است و صحنه های بازی بخوبی طراحی شده است. پس اگر به بازی های اکشن علافمندهستید هم اکنون می توانید بازی Dusty Revenge Co-Op Edition را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

محمدامین بازدید : 157 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود Angry Birds Space Skin Pack   تم پرندگان خشمگین

دانلود Angry Birds Space Skin Pack

اسکین پک پرندگان خشمگین فضایی برای ویندوز ۷

| در دو نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی |

 

اسکین پک ها تمام عناصر ظاهری ویندوز سون را تغییر می دهد که از جمله این تغیرات می توان به صفحه لوگین, پنجره ها, آیکن ها, تسکبار و … اشاره کرد. هم اکنون در این پست اسکین پک بازی محبوب انگری بردز را برایتان آماده کرده ایم که تمام ظواهر ویندوز سون شما را شبیه این بازی محبوب خواهد نمود. هم اکنون می توانید اسکین پک زیبای انگری بردز اسپیس را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

 

 

 

محمدامین بازدید : 109 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Snailboy An Epic Adventure v1.1.2 برای اندروید

 

دانلود بازی Snailboy An Epic Adventure برای اندروید

 

Snailboy An Epic Adventure v1.1.2 در دسته ی بازی های ماجراجویی منتشر شده است و دارای یک فضای شاد و فانتزی میباشد . در این بازی همانطور که از اسم آن معلوم است ، یک کاراکتر اصلی و مرکزی به نام پسر حلزونی وجود دارد که میتوانید از ویژگی های او استفاده کنید و از مراحل مختلف عبور کنید . شما در این بازی  باید با پریدن ، جاخالی دادن ، لیز خوردن و مبارزه با دشمنان زیادی که در سر راه دارید ، آیتم ها را جمع آوری کنید و به هدف خود برسید .

 

اما هدف شما در این بازی چیست ؛ هدف شما این است که به این پسر حلزونی کمک کنید تا پوسته ی صدفی خود را که توسط دشمنان شرور دزدیده شده است ، دوباره بدست بیاورد و بتواند زندگی عادی خود را ادامه دهد . اما در این راه ، شما کار سختی در پیش خواهید داشت و مطمئنا باید چندین ساعت زمان خود را به عبور از مراحل اختصاص دهید تا موفق شوید . شما میتوانید بازی پسر حلزونی Snailboy An Epic Adventure را برای اندروید ، از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید .

 

 

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

دانلود بازی Snailboy An Epic Adventure v1.1.2 برای اندروید

 

دانلود بازی Snailboy An Epic Adventure v1.1.2 برای اندروید

 

 

محمدامین بازدید : 142 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
دانلود Sunway holoo 2.0.01   نرم افزار حسابداری هلو برای اندروید

 

دانلود Sunway holoo برای اندروید

برنامه حسابداری پیشرفته هلو  گوشی اندروید

 

Sunway holoo 2.0.01 یک نرم افزار بسیار کاربردی حسابداری برای سیستم عامل اندروید است. حتما شما اسم نرم افزار هلو به گوشتان خرده است. نرم افزار کامل و جامع برای محاسبات پیش پا افتاده و کلان حسابداری است و در بیشتر شرکت ها از این نرم افزار برای محاسبات هزینه ها، درآمد ها و مشاهده گزارشات متنوع استفاده میشود. حالا ما برای شما نسخه موبایلی این برنامه را با نام Sunway holoo آماده کرده ایم که امیدواریم از آن لذت ببرید.

شما به وسیله این نرم افزار میتوانید چک های پرداختنی, درآمد ها, هزینه ها و غیره را مدیریت کنید. همچنین یکی از قابلیت های این نرم افزار این است که به شما سر رسید چک ها را به صورت notification یادآوری میکند. از دیگر ویژگی های این نسخه Sunway holoo میتوان به ثبت چکهای دریافتنی, ثبت موجودی ابتدای هر بانک, امکان انتقال وجه بین حساب ها, خروجی گرفتن اطلاعات به صورت فایل اکسل, تکمیل کیبرد نرم افزار, راهنمای گام به گام نرم افزار . غیره اشاره کرد. پس اگر دوست دارید یک ریموت کنترل داشته باشید هم اکنون میتوانید نرم افزار Sunway holoo را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

محمدامین بازدید : 123 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 1.3.1 Premium برای اندروید

 

دانلود بازی Angry Birds Star Wars 2 اندروید

 

Angry Birds Star Wars 2 1.3.1 نسخه جدید بازی انگری بردز استار وارز برای اندروید است که به عنوان دنباله ای برای مجموعه بازی Angry Birds می باشد. در بازی Angry Birds Star Wars 2 همانند نسخه اول این بازی شما با پرندگان خشمگین وارد دنیا جنگ ستارگان می شوید و از سلاح های گوناگون برای نابودی دشمنان خوکی خود استفاده می کنید.اما زیبایی های این نسخه به همین جا تمام نمی شود بلکه در آن مراحلی وجود دارد که بازیکنان در نقش خوک ها ظاهر می شوند.

در بازی Angry Birds Star Wars 2 شما مانند فیلم جنگ ستارگان بازی خواهید کرد به صورتی که در این بازی پرندگان با شکل و شمایل جدیدی ظاهر میشوند و با پوشیدن عبایی مشکی و یا در رنگهایی دیگر با سلاحهای جدیدی درون بازی که تا به حال در سری های قبلی این بازی ندیده اید شاهد خواهیم بود. در بازی Angry Birds Star Wars 2 شما با تفنگ های لیزری عجیب و غریب امپراتوریهای ساخته شده توسط خوک های بد بازی را نابود می سازید که این نابودی با انفجاری مهیب همراه است که بازی زیبایی را برای شما به نمایش میزارد. شما هم اکنون می توانید بازی Angry Birds Star Wars 2 برای اندروید را از سایت یاس دانلود دریاف نمایید.

 

محمدامین بازدید : 172 دوشنبه 05 اسفند 1392 نظرات (0)
 

دانلود بازی Doors and Rooms PLUS v1.3.3 برای اندروید

 

دانلود بازی Doors and Rooms  برای اندروید

 

Doors and Rooms یکی از جالب ترین و اعتیادآورترین بازی های اندروید میباشد که اگر یکبار آنرا تجربه کنید ، برای همیشه طرفدار آن میشوید ! در بازی درها و اتاق ها شما باید در هر مرحله با باز نمودن در ، به مرحله ی بعدی بروید . در هر مرحله ، شما با یک در بسته مواجه میشوید که باید از هر طریقی آنرا باز کنید و از آن مرحله عبور کنید ؛ اما اینکار به هیچ وجه ساده نیست و با پیشرفت در بازی و رفتن به مراحل بالاتر ، شما با معماهایی برخورد میکنید که حل کردن آنها شاید برایتان ساعتها زمان ببرد !

در این نسخه نیز تعداد زیادی مراحل مختلف به بازی Doors and Rooms اضافه شده اند که میتوانید لذت بیشتری از آن ببرید و فسفر بیشتری بسوزانید . طراحی بازی نیز به خوبی صورت گرفته و مراحل متعدد ، میتواند مدت ها شما را سرگرم کند . هم اکنون میتوانید بازی Doors & Rooms برای اندروید را از ادامه ی مطلب و به صورت مستقیم از سایت یاس دانلود دریافت نمایید  .

 

 

 

تعداد صفحات : 46

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 458
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 248
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 389
  • باردید دیروز : 94
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 816
  • بازدید ماه : 816
  • بازدید سال : 18,376
  • بازدید کلی : 165,288